|
Piaggio Hexagon Forum Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon. |
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 7:10, 19 Kwi 2013 Temat postu: popiskiwanie paska w 250gtx |
|
|
przy prędkości 10-15km/h gdy skuter się jeszcze toczy lekkie dodanie gazu czasami powoduje że pasek sobie pisknie ,,, czy czas na jego wymianę ?
jesli tak to gdzie najlepiej i w jakiej cenie dostanę dobry pasek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 10:41, 20 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Piski oznaczają ślizganie się. Możliwe jest to w dwóch przypadkach, albo masz spalony brzeg paska, lub najzwyczajniej jest on już mocno poniżej minimalnego wymiaru. Gdyby był rozciągnięty słyszałbyś też stuki paska o obudowę przekładni. Piski mogą też pojawiać się w sprzęgle, ale słyszalne są wyłącznie w momencie ruszania.
Najpewniej więc czeka Cię wymiana paska.
Polecam:
!. Bando
2. Pollini kevlar
3. Tensai ( mimo braku zaufania - niska cena - mam go od roku i jeszcze nie pękł)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Abach
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 18:19, 26 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
W Hondach paski piszczą, do tego trzeba się przyzwyczaić
W moim egzemplarzu GTX 250 zaraz po zakupie wymieniłem uszczelkę pokrywy napędu, która była przerwana w dolnej części oraz pasek napędowy. Części zamówiłem u dealera Hondy - oryginały. Podobie jak Ty słyszałem piski z napędu podczas przyśpieszania. Po pewnym czasie, po otwarciu pokrywy napędu okazało się, że piski powstają przez chwilowe ocierania paska o obudowę (widoczne wyraźne ślady na dolnej i górnej części). Odgłosy w moim przypadku występowały podczas ruszania lub przy gwałtownym przyśpieszaniu przy małej prędkości. Prawdopodobnie w tych warunkach, pasek dostaje wibracji i chwilowo ociera o obudowę niszcząc jednocześnie uszczelkę pokrywy.
Najciekawsze jest to, że mam mam też Hondę Silver Wing, której przekładnia powoduje podobne problemy, ale akurat w tym przypadku to standard.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 10:19, 27 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Abach - możesz mieć rację. U mnie obudowa również nosi ślady tarcia. Jednak w obecnej chwili nie mam pisków z napędu...
W 125 pojawiły się przy zużytym pasku, zniknęły po wymianie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Abach
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 17:45, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Heksio rację również masz Ty, bo ja, z racji wieku nie za bardzo pamiętam, żebym piski słyszał zaraz po wymianie paska, raczej po jakimś już przebiegu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group deox v1.2 //
Theme created by Sopel &
Download
|