Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sokolik81
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:08, 28 Paź 2013 Temat postu: Problem z odpalaniem gtx 250 |
|
|
Witam Mam problem z odpalaniem 250 Była robiona regulacja gaźnika wymieniona cewka i świeca Jest iskra ale silnik odpala po długotrwałym kręceniu Czy jeśli jest iskra można przypuszczać że moduł jest sprawny? Kiedyś miałem podobny problem ponieważ sworzeń pływaka był poluzowany w korpusie gaźnika Ale gaźnik został wymieniony na nowy Chociaż nie mam pewności czy nie został podmieniony przez mechanika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
klon
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Pon 20:32, 28 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
jak iskra jest w odpowiednim momencie, to szukałbym przyczyny w gaźniku lub pompce od paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sokolik81
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:48, 30 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Jak mogę mieć pewność że iskra jest w odpowiednim momencie Podczas odpalania czuję zapach benzyny Jak wiec sprawdzić prawidłowy moment zapłonu i jaka powinna być przerwa na świecy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 22:05, 30 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy poprawnie ustawione są zawory, bo możliwe, że mieszanka nie daje się poprawnie sprężyć do wybuchu. Co do gaźnika - nie sądzę abyś nabył nowy, bo nowy kosztuje więcej niż cały skuter - tym samym, należy dokładnie skontrolować jego pracę. Ktoś na pewno z jakichś przyczyn wymontował go ze swojego skutera - pytanie z jakich
Idąc dalej - gaźnik po montażu w nowym silniku wymaga regulacji, składu i biegu jałowego - czy regulacja była zrobiona i przyniosła efekt po montażu, czy mimo prób regulacji nie dało się jej zrobić?
Pytanie jest też o jakość iskry, za nią odpowiedzialne są trzy rzeczy - świeca - mówiłeś że zmieniłeś (bywa, że nowe świece mają wadę termiczną - nie często ale mi się trafiło)
druga to fajka i przewód - jeśli są stare, zabrudzone, popękane, mogą obniżyć napięcie a tym samym obniżyć moc sprawczą iskry.
Po trzecie sprawność akumulatora - tę wadę łatwo rozpoznać podłączając się dodatkowo kablami rozruchowymi do dobrego źródła prądu, na przykład uruchomionego samochodu. Niech ktoś z kolegów rzuci okiem na serwisówkę, bo z pamięci nie podamy ostępu świecy a na tym kompie serwisówek nie mam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sokolik81
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:09, 20 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Heksio Gaźnik został kupiony w Niemczech w salonie hondy Wcale nie jest droższy od skutera kosztował w przeliczeniu ok 450 PLN. Problemem był nieszczelny króciec gaźnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Heksio
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 12:46, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Haha... króćce to nasz zmora
A powiedz mi czy i gdzie kupiłeś nowy króciec? Bo szukam bezustannie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|