|
Piaggio Hexagon Forum Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon. |
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yscien
Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 19:48, 22 Kwi 2016 Temat postu: Hexagon 250 - Wawa |
|
|
Czołem!
Mam do sprzedania hexagona 250 z 99 roku. Wydaje mi się, że tutaj zbytnio samego skutera przedstawiać nie trzeba, także ograniczę się tylko do stanu technicznego mej jednostki.
Wady:
- Plastiki. Oryginalne, nie przemalowywane, ani nie odnawiane. Wszystko owszem, trzyma się kupy i nic na taśme złączone nie jest, ale jednak znajdziemy ułamane mocowania, zadrapania czy pozostałości szlifów (ja sam miałem tylko jeden). Schowek na rękawiczki przydałoby się pospawać.
- Zegary. Prędkościomierz działa od święta, ale przynajmniej kilometry zlicza cały czas .
- Nie jest pierwszej młodości
- Jest jakieś przebicie na instalacji. Przydałoby się przeprowadzić akcje: search and destroy. Ja z tym jeżdżę i co jakiś czas po prostu szukam co to może być. Ale nie śpieszy mi się.
Zalety:
- Zegary mają wymienioną płytkę elastyczną (mocno przegniłą po tych latach, dającą mocne przebicia) na kable. Robiłem to pod okiem zawodowego elektronika. Kable nówki sztuki, dobre konektory, gniazda żarówek oryginalne tylko zmodyfikowane. Dorzucam dokumentację owej operacji, zapasowe kable i starą płytkę.
- Wariator i przeciwtalerz zostały wymienione na nowe pod koniec zeszłego sezonu. Wariator wraz z rolkami jest firmy Pollini. Przeciwtalerz nie wiem. Sprowadzany oddzielnie, z USA. Stary wariator do wglądu, jest mocno zjechany .
- Nowy przekaźnik rozrusznika.
- Świeca nówka sztuka, zgodna z manualem.
- Silnik według mechanika jest w dobrym stanie. Wizualnie jest suchy, oleju nie ubywa. Ja z silnikiem nie zauważyłem żadnych problemów w trakcie jazdy.
- Klocki z przodu mają jakieś 5000 km (zmieniałem w zeszłym sezonie, jakoś na początku), olej też wtedy był zmieniany. Tarcza jeszcze pojeździ sporo.
- Rolgaz został wyczyszczony i przesmarowany.
- Opony wymieniane w zeszłym sezonie. Metzeler ME 7 Teen.
Co według mnie trzeba zrobić:
- Kupić aku . Mi się udało go zasiarczyć podczas jednej z operacji. Rozładowuje się teraz błyskawicznie.
- Pasek. Ślizga sie przy gwałtownym ruszaniu, a przy zmianie wariatora go nie zmieniłem.
Pozdrawiam,
Karol
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yscien dnia Pią 20:00, 22 Kwi 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group deox v1.2 //
Theme created by Sopel &
Download
|